2019. január 21., hétfő

A kódolás mágikus világa a Minecraft EDU-ban - Kihívás 3.



Kedves Csapatom!

Elérkeztünk a 3-ik kihíváshoz. A feladat, hogy egy labirintuson keresztül irányítsátok a kis Ügynökötöket a sárga lapocskára, vagyis a célhoz.
Próbáljátok önállóan beprogramozni az Agentet! Ha gondotok van a kódsorral, akkor nyugodtan használjátok a Súgót!

Nézzétek csak!

Itt a megoldás:




Ha a tableten megnyitjátok az Anyahajó Stúdió blogját, akkor a 3-ik kihívás megoldását onnan is szépen ki tudjátok másolni.

Figyeljetek az elején, hogy az Ügynök a  teleportálásnál helyes irányba nézzen, hogy a labirintus felé induljon.

A kódok linkjét bemásolva, importálni tudjátok a megoldást a kódszerkesztőbe:

Ha végig futott az Ügynökötök sikeresen a labirintuson, akkor teleportáljátok a labirintus elé, és ott készítsetek fotót úgy, hogy Ti is rajta legyetek!
A képet pedig illesszétek a Padlet online falunkra!

Én már teljesítettem  a 3-ik kihívást. Kis Ügynökömmel is készítettem egy fotót a labirintus előtt, amit a Padletre rá is tettem:



Induljon hát a móka! Jöjjön ezen a héten a 3-ik próba!

Szeretettel várlak Benneteket az Anyahajó Stúdióba: Irma néni😃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése