2018. szeptember 28., péntek

Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan-ArTeC robotok alkalmazásával 2. - NPC-k építése, programozás a kártyák szerint

Kedves Csapatom!

Elérkeztünk az Abacusan VándoRobot Program második hetéhez.

A következő feladatunk az NPC- k építése lesz. Barnival összeraktuk az ehhez szükséges építőelemeket, amikből elkészíthetitek saját Minecraft-os , játékos karaktereiteket.

Így fogunk részt venni majd egy szép karácsonyi ünnepségben, amit a Minecraft világában rendezünk meg.

Nézzétek csak! Ilyen szépen alakul az Abacusan-ArTeC robot készletekből épülő Minecraft világunk!
Még van időnk bőven karácsonyig alakítgatni, szépítgetni az ünnepi helyet, és beprogramozni a szereplőket. 
Közeledünk az Európai Kódolás Hetéhez, ami október 8-ikától lesz. Tudom, hogy már szép eredményeknek örülhetünk már akkor is a projektzáró ünnepségen!

Látjátok, áll már a fenyőfa, de csak a karácsonyi szünet előtti időben, a Kódolás Órája Hetében fogjuk feldíszíteni.


Az elmúlt héten szépen haladtatok a programozás tanulásával a kártyák segítségével.
Legyetek ügyesek ezen a héten is, hogy a 20 kártyával készen legyetek a projekt zárásáig!

Játékos karaktereiteket a névjegykártyáitokkal együtt fotózzátok le, és illesszétek blogjaitokba!

A bejegyzés címe a következő legyen: Játékos karakterem a Minecraft sztoriban 

A címkéhez pedig a következőt írjátok be: Európai Kódolás Hete, Abacusan VándoRobot Program, Minecraft EDU. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése